Sněhová vločka září / říjen 2016

19. 10. 2016, 18:12 | Doporučit

Z kroniky Sněhové vločky...

Schůzka kolečkového gangu 22.9.

Jako obvykle jsme se sešly u KCMT, ale tentokrát všechny na kolečkách. Někteří na koloběžkách, většina na bruslích a byl tu i penngbord a kolo. Jezdily jsme v parku mezi Opatovem a Hájema a hrály jsme hry. První byla žížala (nebo nějak tak), ve které se jednalo, že jsme se rozdělily na dva týmy a předjížděním jsme se posouvaly. Další hra byla o tom, že jsme byly osadníci a hledaly jsme ostrovy k osídlení, které jsme hledaly na mapě, kterou nám dala Pampeliška. Hru vyhrály Trojlístky z Velké Británie, na druhém místě byly Čarodějky z Francie a bronzové místo obsadily Kruhy z Nizozemí. Jinak jsme hrály ještě mnoho her, ale tyhle byly nejlepší.

Výprava 23.-25.9.

V pátek jsme se sešli před KCMT a vedoucí nám řekli, ať jdeme na druhý kopec a tam máme najít 6 papírků, a až je najdeme, tak máme udělat, to co je napsáno na papíře, který nám dali. Byli jsme rozděleni do 2 skupinek, takže když tam dorazila naše skupinka, všechny papírky až na jeden už našli ostatní. Tak jsme hledali a hledali, ale nic jsme nenašli, proto jsme se rozhodli, že to nějak dáme dohromady a budeme se řídit pokyny z papírku. Měli jsme jít do antikvariátu na Opatov a zeptat se na knížku, jejíž název jsme zjistili z nalezených papírků, ta knížka byla Eragon, když jsme tam došli, tak nám řekli, ať jedeme na Hlavní nádraží do knihkupectví (zapomněla jsem dodat, že cestou na Opatov jsme dostali reflexní pásky). Tak jsme tam jeli, ale když jsme se ptali, tak jsme se nic nedozvěděli. Veverka potom zavolala Lucce, že nevíme kam jít dál a potom jsme už jen běželi s Bárou na nástupiště. Kde jsme zjistili, že nám ODJEL VLAK!! A jeDSCN0146likož nám jel další až za tři hodiny, tak jsme se rozhodli jít do nějakých sadů (už si nepamatuji jméno). Příští vlak jsme už stihli a potom jsme přestoupili na další vlak, kterým jsme jeli hodinu. Když jsme dojeli, chvíli jsme šli a nakonec se utábořili v lese blízko pole s jetelem. Další den jsme se vzbudili, uklidili stany, nasnídali se a dali si rozcvičku, při níž jsme zkoušeli lidskou pyramidu. Potom jsme vyrazili, a když jsme došli do Toulovcových maštalí, tak jsme se zastavili, abychom si prošli skalní labyrint, bylo to tam moc pěkné. Potom jsme šli pod skalní převis, kde jsme původně měli spát a tam jsme si udělali oběd. Po obědě jsme hráli hru, při které jsme měli najít dračí vejce a plnit různé úkoly, jako třeba vymyslet příběh o 60-ti slovech a všechny měly začínat na D. Pak jsme šli dál a zastavili jsme se u úkrytu, kde se schovávali lidé za první republiky. Potom jsme už jenom došli do vesnice, kde jsme si dotočili vodu a došli jsme do lesa, ve kterém jsme přespali. V neděli jsme se vzbudili, dali si snídani a vyrazili do Nových Hradů na mši. Po mši jsme šli na zámek, který měl nádherné zahrady plné květin. Byla tam i cukrárna, takže jsme si kupovali zmrzlinu. Také tam byli koně a labyrint, ve kterém jsme hráli na babu. Potom jsme si už jenom dali oběd a jeli autobusem a vlakem do Prahy. I přes všechny komplikace se mi tahle výprava hodně líbila a byla to zábava.

zapsala Tkanička

Schůzka 29.9.

Sešli jsme se u věže a daly si pokřik. Potom jsme šli vyzkoušet nové stany, co Lucka koupila. Jsou super! Jeden bílý, druhý zelený a třetí tyrkysový. Potom jsme si sedly do kroužku a začaly vymýšlet hry na farní den. Vymyslely jsme třeba pavouky, uzel, … Na konec jsme se odebraly do klubovny a tam z hlíny vyráběly dráčky! Bylo to fajn!

Schůzka skautek-malování klubovny

Schůzka byla v 17:00, ale některé holky přišly už dříve. Všechny věci byly na hromadě uprostřed a holky už nalepovaly ochranné pásky. Nejprv jsme se převlékly do oblečení, co se dalo ušpinit a pak začaly sádrovat díry. Zbytek už začal malovat zasádrované stěny. Byla to hrozná sranda! Nekreslily jsme jen po zdech, ale i po sobě navzájem. Lucka z nás musela mít radost … Nakonec schůzka skončila, ale já s Veve jsme tam ještě zůstaly, abychom Lucce a Vojtovi pomohly! Moc jsme si to užily!

Farní den 8.10.

Sešly jsme se u kostela na Opatově a šly hrát petang. Potom začalo pršet, tak se všichni začali shromažďovat dovnitř. Ptaly jsme se, jestli nechtějí pomoct s hrama, ale řekli nám že ne! Tak jsme si s holkama házely míčema, které nám uvízly v tom velkém oku … Potom jsme seděly vevnitř a holky mi skříply prst. Taky jsme provokovaly Matěje … Bylo to fajn, jenže jsme tam byly celkem zbytečný!

zapsala Mumie

kostelik+kcmt

Příprava na manželství 2023-24

plakát 2023-příprava-na-m-zind

Jak se dá slavit neděle, když nemohu do kostela?

KCMT - sál s výhledem na terasu
KCMT- venkovní pohled na terasu